perjantai 22. helmikuuta 2008

Koruilua, koruilua...

Heips taas kaikille kurkkijoille... opettelen täällä taas kuvaamista ja huomasin juuri, että eka kuva on melko sininen... no siitä selviää kuitenkin korun malli... ;)
Materiaaleina musta kivihelmi 10mm ja hopea eri muodoissa...

Toinen kuva samaisesta korusta...

Kolmannessa kuvassa on rannekoru, materiaaleinaan musta kivi ja Sardonyxovaali....sekä hopea...
Toinenkin kuva...hieman sinertävä sellainen...

No, minä olen tänään tässä testaillut tuota minun ihka uutta "studiotani", jonka armas mieheni minulle teki... :)


Tässä nyt on sitten tullut testailtua vielä tuota kuvien ottamista ja valojen asettelua jne.

Vielä vaatii kovasti töitä, että pääsen siihen lopputulokseen mihin haluaisin...

Korut kuvissa ovat aikaisemmin jo esiteltyjä...

... mutta niistä oli hyvä ottaa kuvia....

...koska niitä voi vaikka tarvia, kun laittaa koruja tuonne vapaiden korujen osioon...

Tässä oli siis tämän kertainen postaukseni... ja nyt takaisin harjoittelemaan, miten otat kuvia keinovalossa... :) Helmeilemisiin!!!

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Jatka ihmeessä samaan malliin kuvausharjoituksia. Nyt korut näyttävät yksilöiltä ja yksityiskohdat näkyy hyvin!

Mimmi kirjoitti...

Hienoja kuvia olet saanut.. juu.. kuvien kanssa minäkin painiskelen.. ja eilen tajusin, että mun on ehdottomasti hankittava vielä yksi valospotti (vaikka jo kaksi) .. eikö olisi hyvä, että valoa tulisi kolmesta suunnasta.. ;)